loading...
آموزش شبکه
فرشید بازدید : 61 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

PhotoShop Top Secret -  آموزش اسرار فتوشاپ به زبان فارسی -نسخه اصلی ارائه شده در 4 DVD ارجینال X خرید PhotoShop Top Secret - اسرار فتوشاپ فارسی X خلق دنیای پر رمز و راز زیر آب با تمام جزئیات X نحوه ماسک کردن و دور بر کردن با ابزار مختلف و به صورت حرفه ای X طریقه عوض نمودن پوست حیوانات با یکدیگر X چگونه حباب های آب بسازید و آن را در تصاویر مختلف به کار گیرید X ساخت دود (دو مدل) و چگونگی استفاده از آن در تصاویر X خلق جانوران جدید به وسیله ترکیب قسمت های مختلف موجودات X آموزش کاملا منحصر به فرد تغییر مشخصه های اجسام X نامریی ساختن فردی در لباسهایش X قرار دادن افکت فلز مذاب بر روی متون X ساخت یک ربات با تصاویر بسیار معمولی X ایجاد لایه ای از موم و یا شکلات بر روی اشیا و حیوانات X خلق پوستی زیبا و جالب با استفاده از هنر حنا X آموزش نقاشی دیجیتالی و نحوه اعمال رنگ و سایه ها به صورت مرحله به مرحله X طریقه استفاده از فیلتر Vanishing Point و نحوه ویرایش تصاویری که دارای پرس پکتیو می باشند. X تعویض چهره افراد در تصاویر مختلف به صورتی که تشخیص آن از تصویر اصلی غیر ممکن است X بیش از 30 ساعت آموزش حرفه ای و فوق العاده فتوشاپاسرار فتوشاپ فارسی

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

برای اولین بار در ایران

)()()()( آموزش اسرار فتوشاپ به زبان فارسی -نسخه اصلی ارائه شده در 4 DVD ارجینال )()()()()(

بیش از 30 ساعت آموزش حرفه ای و فوق العاده فتوشاپ

تمامی دانستنیها و ریزه کاری های فتوشاپ را یکجا هدیه بگیرید و عنوان بهترین گرافیست را از آن خود کنید! فتوشاپ تاپ سکرت نام پکیج کامل و عظیم آموزشی محبوب ترین و برترین نرم افزار گرافیکی دنیا، ادوبی فتوشاپ است که توسط دو تن از نام های برتر گرافیک و فتوشاپ کارهای مشهور دنیا مارک مونی کاردینی و ملینا استایمل در قالب 4 دی وی دی کامل با بیش از دهها گیگابایت و بالغ بر 30 ساعت فیلم آموزشی تهیه و تدوین و آماده استفاده علاقمندان گردیده است . پس از استقبال بی نظیر همونطنان عزیزمان تصمیم بر آن شد که در سریعترین زمان ممکن دوبله فارسی اسرار فتوشاپ را تقدیم عزیزان نماییم و هم اینک شما میتوانید از این مجموعه زیبا جذاب کاربردی و فوق العاده به زبان فارسی استفاده نمایید .



* کامل ترین و جدید ترین مجموعه آموزشی تکنیک های حرفه ای فوتوشاپ

* 30 ساعت فیلم آموزشی در 4 DVD به زبان فارسی

* پیاده سازی آموزشها در نرم افزار Photoshop Cs3

* سورس کلیه آموزشها به صورت لایه باز جهت تمرین و افزایش مهارت هنر جویان

* برای طراحان و گرافیست های حرفه ای

* این مجموعه نفیس در برگیرنده آموزش های کم نظیر می باشد که یادگیری آنها به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه گزاف و زمان زیاد، در فوتو شاپ به درجه استادی برسید.

* طراحی یک پوستر سینمایی به وسیله هنر مونتاژ تصاویر وآشنایی با نحوه ساختن بلوک های اعتباری برای پوستر های سینمایی

* خلق تصاویر ترسناک و ایجاد افکتی از یک چهره به گونه ای که گویا آن تصویر درحال خرد شدن به ذرات کوچکتر می باشد.

* چند آموزش مختصر و مفید مربوط به گرافیک وب، مانند طراحی Header برای سایت، ساخت کلید های متنوع، طراحی لوگو و ...

* آموزشی پر بار جهت روتوش و تغییر پس زمینه و همینطور ماسک کردن موها بدون ایجاد پریدگی و نا فرمی در حالت مو

* طریقه استفاده از فیلتر Vanishing Point و نحوه ویرایش تصاویری که دارای پرس پکتیو می باشند.

* تعویض چهره افراد در تصاویر مختلف به صورتی که تشخیص آن از تصویر اصلی غیر ممکن است

* نحوه کار با ابزار وکتور فتوشاپ و طراحی یک کارت تبریک زیبا و ظریف به وسیله این ابزار

* ساخت و تبدیل یک چهره به یک مجسمه سنگی قدیمی

* ایجاد جلوه مه آلود بر روی دریاچه

* آموزش نقاشی دیجیتالی و نحوه اعمال رنگ و سایه ها به صورت مرحله به مرحله

* خلق پوستی زیبا و جالب با استفاده از هنر حنا

* ساخت افکتی زیبا بر روی متن که به آن حالتی شکسته شده می دهد

* ایجاد لایه ای از موم و یا شکلات بر روی اشیا و حیوانات

* ساخت یک ربات با تصاویر بسیار معمولی

* قرار دادن افکت فلز مذاب بر روی متون

* نامریی ساختن فردی در لباسهایش

* آموزش کاملا منحصر به فرد تغییر مشخصه های اجسام

* خلق جانوران جدید به وسیله ترکیب قسمت های مختلف موجودات
* ساخت دود (دو مدل) و چگونگی استفاده از آن در تصاویر

* چگونه حباب های آب بسازید و آن را در تصاویر مختلف به کار گیرید

* طریقه عوض نمودن پوست حیوانات با یکدیگر

* نحوه ماسک کردن و دور بر کردن با ابزار مختلف و به صورت حرفه ای

* خلق دنیای پر رمز و راز زیر آب با تمام جزئیات

* و ...

قیمت: 15,000 تومان

درصد :5

روش خرید: برای خرید PhotoShop Top Secret - اسرار فتوشاپ فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید PhotoShop Top Secret - اسرار فتوشاپ فارسی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 63 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش ساخت بازی با استفاده از Unity  آموزش ساخت بازی با استفاده از Unity X خرید آموزش ساخت بازی با استفاده از Unity X زبان آموزش ها انگلیسی ساده و روان X دارای آموزش مالتی مدیا و دسته بندی شده X آشنایی با مقدمات این کورس آموزشی شامل 6 درس X آموزش شروع به کار پروژه ساخت بازی با استفاده از Unity شامل 8 درس X آشنایی با اسکریپت ها و کلاسهای نرم افزار Unity شامل 8 درس X آشنایی با اسکریپت ها و کلاسهای نرم افزار Unity شامل 8 درس آموزش کار در فضای سه بعدی و پرتاب یک آبجکت در این فضا شامل 4 درس X آموزش افزوردن مدل ها و متریال ها به آبجکت ها در نرم افزار Unity شامل 3 درس X آموزش انیمیشن سازی در Unity شامل 3 درس X آموزش افزودن افکت های ویژه مانند آتش به آبجکت های ساخته شده در Unity شامل 4 درس X آموزش ساخت سلاح ، و افزودن افکت انفجار برای هدف آن شامل 7 درس X آموزش ساخت منوهای بازی برای نشان دادن اطلاعات بازی کننده ( نظیر نشان دادن میزان سلاح و . . . ) شامل 7 درس X نرم افزار Unity یک ابزار ساخت و توسعه بازی های دو بعدی و سه بعدی است X Introduction to Game Development Using Unity 3D Tutorials

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Introduction to Game Development Using Unity 3D Tutorials

نرم افزار Unity یک ابزار ساخت و توسعه بازی های دو بعدی و سه بعدی است که با استفاده از آن قادر به خلق بازی های جذاب و حیرت انگیز خواهید بود. در این مجموعه آموزشی چگونگی ساخت کاراکتر و مانور آن در فضای سه بعدی ، طراحی محیط بازی ، افزودن افکت به محیط و رخدادها ، Handle کردن استفاده از سلاح در بازی ، ساخت منو و رابط کاربری ، کار با هوش مصنوعی دشمنان در بازی و . . . را خواهید آموخت.
این مجموعه آموزش ویدیویی ، محصول موسسه آموزشی VTC است که در قالب 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 5 ساعت و 30 دقیقه ارائه می گردد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش Unity آشنا می شویم :
آشنایی با مقدمات این کورس آموزشی شامل 6 درس
آموزش شروع به کار پروژه ساخت بازی با استفاده از Unity شامل 8 درس
آشنایی با اسکریپت ها و کلاسهای نرم افزار Unity شامل 8 درس
آموزش کار در فضای سه بعدی و پرتاب یک آبجکت در این فضا شامل 4 درس
آموزش افزوردن مدل ها و متریال ها به آبجکت ها در نرم افزار Unity شامل 3 درس
آموزش انیمیشن سازی در Unity شامل 3 درس
آموزش افزودن افکت های ویژه مانند آتش به آبجکت های ساخته شده در Unity شامل 4 درس
آموزش ساخت سلاح ، و افزودن افکت انفجار برای هدف آن شامل 7 درس
آموزش ساخت منوهای بازی برای نشان دادن اطلاعات بازی کننده ( نظیر نشان دادن میزان سلاح و . . . ) شامل 7 درس
آموزش طراحی دشمنان و هوش مصنوعی آنها در بازی با استفاده از اسکریپ نویسی Unity شامل 11 درس
آموزش طراحی سیستم محاسبه میزان سلامتی کاراکتر و استفاده از Health GUI ( منوهای نشان دهنده میزان سلامتی در بازی ) در بازی شامل 5 درس
آموزش افزودن صدا به پروژه ساخت بازی شامل 1 درس
آموزش آماده سازی پروژه برای Export کردن آن شامل 3 درس
آموزش طراحی محیط گسترده بازی ، طراحی بافت های آبجکتها و استفاده از منابع خود Unity شامل 3 درس

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی ساده و روان
دارای آموزش مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایلهای تمرینی
به مدت زمان 5 ساعت و 30 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی VTC

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت بازی با استفاده از Unity، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت بازی با استفاده از Unity


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 76 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش نرم افزار طراحی ساختمان Revit Architecture 2010  آموزش نرم افزار طراحی ساختمان Revit Architecture 2010 X خرید آموزش نرم افزار طراحی ساختمان Revit Architecture 201 X محصول موسسه آموزشی VTC X زبان آموزش های انگلیسی روان و ساده X آموزش طراحی پنجره ها با تمام اجزا با استفاده از Revit Architecture 2010 X آموزش طراحی اجزای اتاق ( از قبیل کتابخانه ، قفسه کتاب ، مبلمان و . . . ) در نقشه ها شامل 12 درس X آموزش طراحی کامپوننت ها و اجزای درب ساختمان در نقشه های Revit Architecture شامل 4 درس X آموزش ارتباط دهی مشخصات انواع کامپوننت ها با استفاده از امکان Family شامل 5 درس X آموزش سفارشی سازی متریال ها ، فشردگی و نوع دیوار در نرم افزار Architecture شامل 4 درس X آموزش در رابطه با ساخت و ضبط Walkthroughs در محیط Autodesk Architecture شامل 3 درس X آموزش آماده سازی پروژه های طراحی شده در Revit Architecture برای ارائه شامل 6 درس X آموزش تنظیم کردن مشخصات المان های نقشه های ترسیم شده در Architecture 2010 شامل 4 درس X آموزش تعریف کردن برنامه های کاری ( Schedules ) با استفاده Revit Architecture 2010 شامل 3 درس X آموزش تنظیم کردن مشخصات پروژه شامل 4 درس X آموزش طراحی نقشه یک فضا با استفاده از ابزارهای Revit Architecture شامل 6 درس X آموزش مدل سازی المان های پروژه بوسیله امکانات Revit Architecture 2010 شامل 3 درس X آموزش استفاده از Massing شامل 3 درس X آموزش ساخت و ویرایش المان های نقشه های ساختمان در Revit شامل 8 درس X آموزش آماده سازی فایلهای Revit Architecture به منظور خروجی گرفتن در قالب gbXML شامل 3 درس X آموزش پالایش مدل های ساخته شده در ساختمان با استفاده از Autodesk Architecture شامل 6 درس

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Autodesk Revit Architecture 2010 Tutorials

نرم افزار Autodesk Architecture یک نرم افزار طراحی و مستند سازی ساختمان است که با استفاده از آن معماران و طراحان قادر خواهند بود تا به راحتی به عقب برگشته و تمام آنچه در ذهن دارند را به راحتی به نقشه ها افزوده و یا حذف کنند . از ویژگی های قدرتمند این نرم افزار می توان به ابزار نمایش سه بعدی اشاره کرد که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به سادگی تمامی تجسمات اعمال شده خود در نقشه ها را مشاهده کنید.
این مجموعه آموزش ویدیویی ، محصول موسسه آموزشی VTC است که در قالب 1 حلقه DVD به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 9 ساعت ارائه شده است.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزشی اتوکد آشنا می شویم :
آشنایی با برخی از مقدمات این کورس آموزشی شامل 7 درس
آموزش تنظیم کردن مشخصات پروژه شامل 4 درس
آموزش طراحی نقشه یک فضا با استفاده از ابزارهای Revit Architecture شامل 6 درس
آموزش مدل سازی المان های پروژه بوسیله امکانات Revit Architecture 2010 شامل 3 درس
آموزش استفاده از Massing شامل 3 درس
آموزش ساخت و ویرایش المان های نقشه های ساختمان در Revit شامل 8 درس
آموزش آماده سازی فایلهای Revit Architecture به منظور خروجی گرفتن در قالب gbXML شامل 3 درس
آموزش افزوردن راه پله به پلان های طراحی شده در Revit Architecture شامل 4 درس
آموزش طراحی دیگر المان های یک ساختمان ( نظیر Placing room ، Area Color Scheme ، Area Plans و . . . ) شامل 4 درس
آموزش پالایش مدل های ساخته شده در ساختمان با استفاده از Autodesk Architecture شامل 6 درس
آموزش انواع روش های جمع آوری اسناد پروژه شامل 5 درس
آمورش حاشیه نویسی و اندازه گذاری در نقشه های طراحی شده با استفاده از Revit Architecture 2010 شامل 2 درس
آموزش تگ نویسی آبجکتهای نقشه های ترسیم شده در Revit Architecture شامل 2 درس
آموزش تعریف کردن برنامه های کاری ( Schedules ) با استفاده Revit Architecture 2010 شامل 3 درس
آموزش تنظیم کردن مشخصات المان های نقشه های ترسیم شده در Architecture 2010 شامل 4 درس
آموزش آماده سازی پروژه های طراحی شده در Revit Architecture برای ارائه شامل 6 درس
آموزش در رابطه با ساخت و ضبط Walkthroughs در محیط Autodesk Architecture شامل 3 درس
آموزش سفارشی سازی متریال ها ، فشردگی و نوع دیوار در نرم افزار Architecture شامل 4 درس
آموزش ارتباط دهی مشخصات انواع کامپوننت ها با استفاده از امکان Family شامل 5 درس
آموزش طراحی کامپوننت ها و اجزای درب ساختمان در نقشه های Revit Architecture شامل 4 درس
آموزش طراحی اجزای اتاق ( از قبیل کتابخانه ، قفسه کتاب ، مبلمان و . . . ) در نقشه ها شامل 12 درس
آموزش طراحی پنجره ها با تمام اجزا با استفاده از Revit Architecture 2010 شامل 12 درس

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش های انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده در قالب 1 حلقه DVD به همراه فایلهای تمرینی
به مدت زمان آموزش 9 ساعت !
محصول موسسه آموزشی VTC

قیمت: 5,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش نرم افزار طراحی ساختمان Revit Architecture 2010، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش نرم افزار طراحی ساختمان Revit Architecture 2010


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 47 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش مونتاژ فيلم (همراه نرم افزار)  آموزش مونتاژ فيلم همراه با نرم افزار X خرید آموزش مونتاژ فيلم (همراه نرم افزار) X تکنیکهای میکس صدا X صداهای اصلی X موزیک X افکتهای صوتی X روش تبدیل VHS و ساختن DVD و VCD X کاربرد ترانزیشن ها ، وایپ ها و افکت های مخصوص فیلم عروسی و جشن تولد X روشهای ساختـن کلیـپ و سینـک و چگونگی استفاده از پروژه های آماده X خلق جلوه های خاص بصری » آنچه که مونتاژ شما را متمایز میسازد X میکـس و مونتـاژ غیر خطی » بوسیله کامپیـوتــر » نرم افزار قدرتمند EDIUS X آمـوزش خصوصـی تدویـن فیلـم » فیلم های عروسی یا جشن تولد X آموزش مونتاژ فیلم عروسی بوسیله ادیوس » آموزش خصوصی توسط کارگردان تلویزیون

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش مونتاژ فیلم عروسی بوسیله ادیوس » آموزش خصوصی توسط کارگردان تلویزیون

» آمـوزش خصوصـی تدویـن فیلـم » فیلم های عروسی یا جشن تولد

» میکـس و مونتـاژ غیر خطی » بوسیله کامپیـوتــر » نرم افزار قدرتمند EDIUS

» میکـس و مونتـاژ خطی » بوسیله میکسـر ویدئویی ( این بخش ، اختیاری و خارج از برنامه درسی این دوره است ، که در صورت تمایل هنرجو به برنامه افزوده میشود )

» خلق جلوه های خاص بصری » آنچه که مونتاژ شما را متمایز میسازد » مانند ایجاد سکانس SING SHOW + CHROMAKEY ( پرده آبی یا سبز)

» روشهای ساختـن کلیـپ و سینـک و چگونگی استفاده از پروژه های آماده

» کاربرد ترانزیشن ها ، وایپ ها و افکت های مخصوص فیلم عروسی و جشن تولد

» روش تبدیل VHS و ساختن DVD و VCD

» تکنیکهای میکس صدا » صداهای اصلی + موزیک + افکتهای صوتی و ...

قیمت: 5,000 تومان

درصد :61

روش خرید: برای خرید آموزش مونتاژ فيلم (همراه نرم افزار)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش مونتاژ فيلم (همراه نرم افزار)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 77 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

  آموزش پیشرفته توابع و فرمول های اکسل 2007 X خرید آموزش پیشرفته توابع و فرمول های اکسل 2007 X محصول موسسه آموزشی لیندا X آموزش کار با توابع اطلاعاتی شامل 4 درس X آموزش توابع تجاری و مالی شامل 4 درس X آموزش نکات و ترفندهای استفاده از فرمول ها و توابع شامل 9 درس X آموزش کارکردن با توابع معمول نرم افزار Excel 2007 شامل 3 درس X آموزش کار با IF و توابع منطقی مرتبط با آن شامل 3 درس X آموزش توابع Lookup و مرجع ( Reference ) شامل 8 درس X آموزش کاکردن با Power Function ها شامل 2 درس X آموزش توابع آماری در نرم افزار Excel 2007 X آموزش کارکردن با توابع تاریخ و زمان شامل 5 درس X آموزش توابع ریاضی شامل 4 درس X آموزش توابع متنی شامل 7 درس X مجموعه آموزش استفاده حرفه ای و صحیح از توابع و فرمول های اکسل X Excel 2007: Advanced Formulas and Functions X نرم افزار Excel 2007 دارای توابع و فرمول های زیادی برای کار با انواع داده هاست X توابع و فرمول های اکسل برای اهداف متفاوتی نظیر تحلیل داده ها ، کاربردهای آماری ، چهار عمل اصلی ، اعمال ریاضی ، تحلیل داده های تجاری ، حسابداری X نرم افزار Excel 2007 دارای توابع و فرمولآموزش پیشرفته توابع و فرمول های  اکسل 2007

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Excel 2007: Advanced Formulas and Functions
نرم افزار Excel 2007 دارای توابع و فرمول های زیادی برای کار با انواع داده هاست ، توابع و فرمول های اکسل برای اهداف متفاوتی نظیر تحلیل داده ها ، کاربردهای آماری ، چهار عمل اصلی ، اعمال ریاضی ، تحلیل داده های تجاری ، حسابداری و . . . تولید شده اند .

دراین مجموعه آموزش استفاده حرفه ای و صحیح از توابع و فرمول های اکسل را به صورت گام به گام فراخواهید گرفت ، این مجموعه آموزش محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی و به مدت زمان 5 ساعت و 17 دقیقه ارائه می گردد .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آشنایی با مقدمات شامل 2 درس
آموزش نکات و ترفندهای استفاده از فرمول ها و توابع شامل 9 درس
آموزش کارکردن با توابع معمول نرم افزار Excel 2007 شامل 3 درس
آموزش کار با IF و توابع منطقی مرتبط با آن شامل 3 درس
آموزش توابع Lookup و مرجع ( Reference ) شامل 8 درس
آموزش کاکردن با Power Function ها شامل 2 درس
آموزش توابع آماری در نرم افزار Excel 2007
آموزش کارکردن با توابع تاریخ و زمان شامل 5 درس
آموزش توابع ریاضی شامل 4 درس
آموزش فرمول ها و توابع کار با داده های آرایه ای شامل 6 درس
آموزش توابع متنی شامل 7 درس
آموزش توابع تجاری و مالی شامل 4 درس
آموزش کار با توابع اطلاعاتی شامل 4 درس
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD به همراه فایل های تمرینی
مدت زمان آموزش 5 ساعت و 17 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی لیندا

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش پیشرفته توابع و فرمول های اکسل 2007، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش پیشرفته توابع و فرمول های  اکسل 2007


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 44 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

   فیلم آموزش تعمير لپ تاپ در 5 دي وي دي X خرید آموزش تعمير لپ تاپ در 5 دي وي دي X اين مجموعه آموزشي در 5 دي وي دي و با كيفيت تصويري بالا و در بسته بندي شيك و زيبا X رفع مشكلاتی كه كیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می كند X رفع مشكل آب گرفتگی لپ تاپ توشیبا X رفع مشكل كار نكردن tuchpad X تعویض ال سی دی چند مدل لپ تاپ X تعویض كاور ال سی دی X رفع مشكل بوت نشدن لپ تاپ X تعویض ال سی دی شكسته لپ تاپ مدل Aspire 3680 X تست هارد دیسك X تعمیر جك پاور Dell B130 X Vaio Ribbon Repair X تعویض كیبورد X مشكلات مربوط به كار نكردن كیبورد X تعویض مادربورد HP DV6000 X تعمیر جك پاور X مشكلات پاور X جدا كردن قطعات لپ تاپ X معرفی مادربورد X تعمیر و عیب یابی سی دی و دی وی درایو X باطری و عیب یابی آن X مقدمه و معرفی ابزار X شامل 26 فيلم اموزشي با كيفيت اچ ديآموزش تعمير لپ تاپ در 5 دي وي دي

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش تعمير لپ تاپ در 5 دي وي دي

شامل 26 فيلم اموزشي با كيفيت اچ دي

در اين مجموعه اي آموزشي مواردي از تعمير لپ تاپ را خواهيد آموخت
و مي توانيد برخي مشكلات خود را بدون نياز به مراجعه به تعميرگاه حل كنيد

سرفصل هاي موجود در اين مجموعه آموزشي بدين شرح است :

مقدمه و معرفی ابزار


باطری و عیب یابی آن


تعمیر و عیب یابی سی دی و دی وی درایو


معرفی مادربورد


جدا كردن قطعات لپ تاپ


مشكلات پاور


تعمیر جك پاور


تعویض مادربورد HP DV6000


مشكلات مربوط به كار نكردن كیبورد


تعویض كیبورد


Vaio Ribbon Repair





تست هارد دیسك


تعویض ال سی دی شكسته لپ تاپ مدل Aspire 3680





تعویض كاور ال سی دی


تعویض ال سی دی چند مدل لپ تاپ


رفع مشكل كار نكردن tuchpad




رفع مشكلاتی كه كیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می كند


چك كردن جك آداپتور DC

شامل 26 فيلم اموزشي با كيفيت اچ دي

اين مجموعه آموزشي در 5 دي وي دي و با كيفيت تصويري بالا و در بسته بندي شيك و زيبا عرضه مي شود

اين مجموعه فقط بر روي كامپيوتر قابل پخش است.

قیمت: 7,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش تعمير لپ تاپ در 5 دي وي دي، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تعمير لپ تاپ در 5 دي وي دي


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 46 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دائره المعارف ناسا Nasa World Wind   خرید دائره المعارف ناسا Nasa World Wind X مجموعه اي از اطلاعات مورد نياز در رابطه با كره زمين و بخشهاي مختلف آن X برنامه اي در مورد بررسي، تحليل و نمايش پستي بلنديها ، وزش بادها، حرارت سطح زمين، حرارت داخل زمين، كوهستانها، مناطق حاصل خيز و غير حاصل خيز X خريد پستي X خريد درب منزل X خريد سريع X خريد و فروش X خريد تضميني X خريد محصول اصل X خريد آنلاين X خريد الکترونيک X خريد محصول X خريد از حراجي X خريد عمده X خريد به قيمت پخش X فروش پستي X فروش درب منزل X فروش سريع X فروش تضميني X فروش محصول اصل X فروش آنلاين X فروش الکترونيک X فروش محصول X فروش از حراجي X فروش عمده X فروش به قيمت پخش X دانلود کاتالوگ محصول X دانلود محصول X دانلود X دانلود ليست قيمت X ليست قيمت X ليست قيمت عمده X ليست قيمت محصول جهت پخش X خريد با تخفيف X فروش با تخفيف X کسب درآمد X ارزان X کيفيت X قيمت X مناسب X پرفروش X پربازديد X پرفروشترين X پربازديدترين X فروشگاه الکترونيکي X فروشگاه

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

مجموعه اي از اطلاعات مورد نياز در رابطه با كره زمين و بخشهاي مختلف آن
برنامه اي در مورد بررسي، تحليل و نمايش پستي بلنديها ، وزش بادها، حرارت سطح زمين، حرارت داخل زمين، كوهستانها، مناطق حاصل خيز و غير حاصل خيز، نقشه كامل دنيا از طريق ماهواره شامل رودخانه ها و...
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.

قیمت: 5,000 تومان

درصد :63

روش خرید: برای خرید دائره المعارف ناسا Nasa World Wind ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دائره المعارف ناسا Nasa World Wind


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 61 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

  X دوره كامل آناتومي بدن به صورت ويديويي X دوره كامل تشريح بدن به صورت ويديويي X نسخه كامل بانك دارويي X فيلم ويديويي تشريح كامل بدن انسان X تشريح جسد واقعي X كليه اجزاي بدن انسان اعم از مغز ، جمجمه ، گوش ، حلق ، بيني ، فك و ساير اجزا X به طور كامل و به زبان انگليسي ( تخصصي پزشكي ) X شامل آموزش آناتومي بدن انسان تسط ماكت‌هاي بسيار دقيق و كامل است كه توسط متخصصين مجرب توضيح داده شده است X خرید آناتومي انسان و تشريح كامل بدن X خريد پستي X خريد درب منزل X خريد سريع X خريد و فروش X خريد تضميني X خريد محصول اصل X خريد آنلاين X خريد الکترونيک X خريد محصول X خريد از حراجي X خريد عمده X خريد به قيمت پخش X فروش پستي X فروش درب منزل X فروش سريع X فروش تضميني X فروش محصول اصل X فروش آنلاين X فروش الکترونيک X فروش محصول X فروش از حراجي X فروش عمده X فروش به قيمت پخش X دانلود کاتالوگ محصول X دانلود محصول X دانلود X دانلود ليست قيمت X ليست قيمت X ليست قيمت عمده X ليست قيمت محصول جهت پخش X خريد با تخفيف X فروش با تخفيف X کسب درآمد X ارزان X کيفيت X قيمت X مناسب X پرفروش X پربازديد X پرفروشترين X پربازديدترين X فروشگاه الکترونيکي X فروشگاه آناتومي انسان و تشريح كامل بدن

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

- دوره كامل تشريح بدن به صورت ويديويي
- دوره كامل آناتومي بدن به صورت ويديويي
- نسخه كامل بانك دارويي
اين مجموعه حاوي فيلم ويديويي تشريح كامل بدن انسان ( تشريح جسد واقعي ) است .كليه اجزاي بدن انسان اعم از مغز ، جمجمه ، گوش ، حلق ، بيني ، فك و ساير اجزا به طور كامل و به زبان انگليسي ( تخصصي پزشكي ) آموزش داده مي شوند كه اين مسئله موجب تقويت زبان ويژه پزشكي كاربران اين دوره مي گردد .
همچنين اين مجموعه شامل آموزش آناتومي بدن انسان تسط ماكت‌هاي بسيار دقيق و كامل است كه توسط متخصصين مجرب توضيح داده شده است . پس از آن يك مجموعه كامل از معاينات پزشكي دقيق ( چك آپ كامل ) به صورت عملي در فيلم هاي ويديويي آموزش داده شده است كه همگي به زبان انگليسي مي‌باشد . در ادامه مي توانيد نسخه كامل بانك اطلاعات دارويي را روي رايانه خود ، نصب و مورد استفاده قرار دهيد .
در قالب 6CD

قیمت: 6,000 تومان

درصد :35

روش خرید: برای خرید آناتومي انسان و تشريح كامل بدن، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آناتومي انسان و تشريح كامل بدن


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 45 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

  X راهنماي جامع روش هاي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر دنيا X آیا میدانید با هر شرایطی میتوانید از یکی از دانشگاههای خارجی پذیرش بگیرید؟ X زندگي و ادامه تحصيل و كار در يك كشور توسعه يافته X نحوه نوشتن رزومه ، SOP و توصيه نامه X در معرفي بر روي هوش و استعداد خود تاكيد كنيم يا بر روي پشتكار خود؟ X ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SOP موفق از دانشجوياني كه موفق به اخذ بورس تحصيلي و پذيرش از بهترين دانشگاه هاي آمريكا و اروپا شده اند X هزينه هاي زندگي دانشجويي در هر كشور. X معرفي دانشگاه هاي رايگان دنيا در مفطع كارشناسي ارشد. X معرفي كشور هايي كه دانشجويان در آنها اجازه كار دارند. X فرمت و نحوه نامه نگاري براي اساتيد دانشگاه ها. X -شرايط و ملزومات اخذ پذيرش و بورس تحصيلي در هر كشور (آمريكا،كانادا،سوئد،مالزي،هندو..) به صورت پله به پله از اخذ مدرك زبان TOEFL، IELTS و نامه نگاري با اساتيد تا اخذ پذيرش و بورس تحصيلي X در نامه چه بنويسيم؟ X -ليست دانشگاه هاي مورد تاييد وزارت علوم در هر كشور تا هر مقطع تحصيلي. X روش هاي كم رنگ كردن معدل پايين در پيش چشم دانشگاه مورد نظر! X معرفي كتاب ها و مراجع معتبر براي آمادگي آزمون هاي TOEFL و IELTS X تجربيات شخصي دانشجويان موفق در خارج از كشور (دانشگاه هاي MITو Harvard) X خرید چگونه پذیرش و بورس تحصیلی خارجی بگیریم؟ X خريد پستي X خريد درب منزل X خريد سريع X خريد و فروش X خريد تضميني X خريد محصول اصل X خريد آنلاين X خريد الکترونيک X خريد محصول X خريد از حراجي X خريد عمده X خريد به قيمت پخش X فروش پستي X فروش درب منزل X فروش سريع X فروش تضميني X فروش محصول اصل X فروش آنلاين X فروش الکترونيک X فروش محصول X فروش از حراجي X فروش عمده X فروش به قيمت پخش X دانلود کاتالوگ محصول X دانلود محصول X دانلود X دانلود ليست قيمت X ليست قيمت X ليست قيمت عمده X ليست قيمت محصول جهت پخش X خريد با تخفيف X فروش با تخفيف X کسب درآمد X ارزان X کيفيت X قيمت X مناسب X پرفروش X پربازديد X پرفروشترين X پربازديدترين X فروشگاه الکترونيکي X فروشگاه چگونه پذیرش و بورس تحصیلی خارجی بگیریم؟

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

آیا میدانید با هر شرایطی میتوانید از یکی از دانشگاههای خارجی پذیرش بگیرید؟

زندگي و ادامه تحصيل و كار در يك كشور توسعه يافته، روياي بسياري از جوانان پر انگيزه و سالم انديش است.
يكي از بهترين راه هاي ورود به يك جامعه مدرن و مرفه، ورود به عنوان دانشجو و تحصيل در آن كشور است.
تحصيل در يك دانشگاه معتبر اروپايي يا آمريكايي شانس بسيار زيادي را براي دريافت يك شغل در آن كشور را به شما مي دهد.
در اين مجموعه بي نظير و استثنايي سعي شده است هرآنچه كه براي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي خارج كشور بايد بدانيد از الف تا ي شرح داده شود.

راهنماي جامع روش هاي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر دنيا هم اكنون در اختيار شماست..

بانك اطلاعاتي جامع و به روز شده از شرايط تحصيلي و اقامتي كليه كشورها- تمامي رشته ها

در اين مجموعه خواهيد يافت:

-شرايط و ملزومات اخذ پذيرش و بورس تحصيلي در هر كشور (آمريكا،كانادا،سوئد،مالزي،هندو..) به صورت پله به پله از اخذ مدرك زبان TOEFL، IELTS و نامه نگاري با اساتيد تا اخذ پذيرش و بورس تحصيلي

-فرمت و نحوه نامه نگاري براي اساتيد دانشگاه ها.

- چگونه نظر اساتيد را به خودمان جلب كنيم و از آنها بورس تحصيلي بگيريم؟

- در نامه چه بنويسيم؟

-نحوه نوشتن رزومه ، SOP و توصيه نامه.

- در معرفي بر روي هوش و استعداد خود تاكيد كنيم يا بر روي پشتكار خود؟

-ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SOP موفق از دانشجوياني كه موفق به اخذ بورس تحصيلي و پذيرش از بهترين دانشگاه هاي آمريكا و اروپا شده اند.

-هزينه هاي زندگي دانشجويي در هر كشور.

-معرفي دانشگاه هاي رايگان دنيا در مفطع كارشناسي ارشد.

-معرفي كشور هايي كه دانشجويان در آنها اجازه كار دارند.

-ليست دانشگاه هاي مورد تاييد وزارت علوم در هر كشور تا هر مقطع تحصيلي.

-روش هاي كم رنگ كردن معدل پايين در پيش چشم دانشگاه مورد نظر!

-معرفي كتاب ها و مراجع معتبر براي آمادگي آزمون هاي TOEFL و IELTS

-تجربيات شخصي دانشجويان موفق در خارج از كشور (دانشگاه هاي MITو Harvard)

و هرچه كه براي ورود به يك كشور خارجي به عنوان دانشجو بايد بدانيد...

لزومي ندارد كه پول خود را براي دانستن نكات فوق و تجربيات ديگران، بابت مشاوره و به موسسات اعزام دانشجو هدر دهيد..
در اين مجموعه پاسخ تمامي پرسش هاي شما وجو دارد..
همه و همه مطالب و نكات فوق در 400 صفحه مطلب به زبان فارسي به فرمت Word و Pdf + به ضميمه ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SOP موفق در يك CD
مجموعه اي بي نظير براي كساني كه قصد ادامه تحصيل و اقامت در كشورهاي ديگر را دارند كه در هيچ كجا مشابه آن را نخواهيد يافت.

قیمت: 12,000 تومان

درصد :42

روش خرید: برای خرید چگونه پذیرش و بورس تحصیلی خارجی بگیریم؟، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چگونه پذیرش و بورس تحصیلی خارجی بگیریم؟


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
فرشید بازدید : 55 شنبه 17 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آموزش نرم افزار MATLAB  آموزش جامع نرم افزار Matlab جهت دانشجويان رشته رياضي X معرفي آرايه ها X عملگرها X رنامه نويسي X رسم توابع X محاسبات عددي مي باشد X آموزش به شيوه مولتي مديا با بهترين كيفيت جهت بهتر يادگيري X خرید آموزش نرم افزار MATLAB X خريد پستي X خريد درب منزل X خريد سريع X خريد و فروش X خريد تضميني X خريد محصول اصل X خريد آنلاين X خريد الکترونيک X خريد محصول X خريد از حراجي X خريد عمده X خريد به قيمت پخش X فروش پستي X فروش درب منزل X فروش سريع X فروش تضميني X فروش محصول اصل X فروش آنلاين X فروش الکترونيک X فروش محصول X فروش از حراجي X فروش عمده X فروش به قيمت پخش X دانلود کاتالوگ محصول X دانلود محصول X دانلود X دانلود ليست قيمت X ليست قيمت X ليست قيمت عمده X ليست قيمت محصول جهت پخش X خريد با تخفيف X فروش با تخفيف X کسب درآمد X ارزان X کيفيت X قيمت X مناسب X پرفروش X پربازديد X پرفروشترين X پربازديدترين X فروشگاه الکترونيکي X فروشگاه

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

آموزش جامع نرم افزار Matlab جهت دانشجويان رشته رياضي كه شامل معرفي آرايه ها - عملگرها - برنامه نويسي - رسم توابع - محاسبات عددي مي باشد . آموزش به شيوه مولتي مديا با بهترين كيفيت جهت بهتر يادگيري موارد آموزشي در نرم افزار فوق

قیمت: 4,800 تومان

درصد :65

روش خرید: برای خرید آموزش نرم افزار MATLAB، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش نرم افزار MATLAB


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

تعداد صفحات : 68

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 683
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 1,187
  • بازدید کلی : 44,413